Tüm yorumlar
(319 yorum)

1. Villa gün batımı 1
    Güzel sakin bi villaydı sorunsuz bi tatil yaptık yetkililer de baya ilgiliydi
    Kaldığı tarih: 4 Aralık 2021
    Yasin Do...
  2. Aradığınız şey sessiz, sakin bir villa tatili ise adres Villa Güzel
    İlk Antalya tatilimizi eşimle birlikte Villa Güzel' de geçirdik. İhtiyaç duyulan herşey Villa Güzel de mevcut. Aradığınız şey sessiz, sakin bir tatil ise adres muhakkak Villa Güzel olmalı. Çam ormanlarının içerisinde , modern bir villa misafirleri karşılıyor. Gezilecek yerlere araçla 15 -30 dk mesafede. (Saklıkent , Xantos antik kenti, Patara antik kenti, Patara plajı ... )Villanın kendi gibi sahipleri de çok güzel insanlar . Tunahan abi ve eşi inanılmaz cana yakın ve yardımsever insanlar. Kendilerine çok teşekkür ediyorum . Ayrıca yazlıkçım çalışanlarına da teşekkür ediyorum , bu güzel deneyimi yaşamamıza vesile oldukları için...
    Kaldığı tarih: 27 Kasım 2021
    Taner Gö...
  3. Diğer villa larla farkı
    Yaz tatilimizi Alin de geçirdik ve tatil tercihlerimizi genelde villalarda yaptığımız için bu villa nın en özel farkı, Alin de çay, baharat şeker ve hatta terlik gibi ürünlerin hazır bulunması ve temizligine gerçekten detaylı özen gösterilmesi, diğer gitiğimiz villalardan en özel farkı bunlar idi. bu hizmeti hepsinden bekliyoruz, çünki yukarda saydigim malzemeler bütün otellerde standart iken villalarda standarlasmasi gerekki ödenen ücreti tam anlamiyla karsilasin. Ve gercekten seyfettin bey her an her konuda yardimci, diger villa larda da yardimci oluyorlar ama seyfettin bey anında yardımcı oluyor, kendisini 2 kez aramanız gerekmiyor bile. Arife hanım ise evin temizliği ile gercekten kendi evini temizler gibi itina gösteriyor. Seyfettin bey den söz aldığım için bu eksikleri de giderecegine inaniyorum, jeneratör ve netflix aboneliği. saygilarimla
    Kaldığı tarih: 21 Kasım 2021
    Ersin Ac...
  4. Kasım ayında bile harikaa
    Kasım ayının ilk haftası gittik gerçekten herşey çok güzel görünenin fazlası var tunahan bey ve eşi herşeye çokça ilgiliydiler fırsatı imkanı olan Kesinlikle gönül rahatlığı ile tercih edebilir 😊
    Sefa İm...
  5. Fotoğraflardakinden daha güzel
    Balayı için gitmiştik ve gerçekten çok memnun kaldık. Kesinlikle tavsiye ederim..
    Suayip Em...
  6. Tam teşekküllü
    Hiçbir eksik yoktu, ilgi alaka hat safhada ve tamamen güvenilir huzurlu sakin bir tatil yeri.. Şiddetle tavsiye ederim..
    Muhammet En...
  7. Onca aksiliğe rağmen yinede güzeldi. Teşekkürler.
    Kaldığı tarih: 5 Kasım 2021
    Mustafa Mu...
  8. Cok cok memmun kaldik
    Biz yaklasik 10 gun kaldik 5 kisilik bir Aile olarak cok ama cok memmun kaldik villa harika cok temiz hic bot eksigi olmayan bir villa Eger dinlenmek tatilyaomsk isterseniz kesinlikle tavsiye ederiz konum olarakta cok guzel bir yerde ama özellikle villa sahibipleri özellikle Fatma Abla cok cana yakin yardim sever bir Abla kesinlikle tavsiye edebiliriz cok Rahat edebileceginiz bir villa hic tereddütsüz.. Buradan Fatma Abla ve eine tekrardan cok cok tesekkur ederiz..
    Kaldığı tarih: 31 Ekim 2021
    Dogan Sa...
  9. Villa taşdibi 2
    Villamiza akşam saatınde gırıs yaptık herşey düşünülmüş içerisinde çok temız ve ferah bı villa deklarasyonu ayrı güzel ve balayı süslemesi içinde ayrı teşekkür ederız biz bayıldık yetkili kişi o kadar ilgiliydiki burdan teşekkür edıyoruz gezilecek yerler çok fazla çok güzel seneye tekrar gıtmek nasıp olur ınşaallah 🥰
    Kaldığı tarih: 26 Ekim 2021
    Azer Kı...
  10. Memnuniyet
    Villa aynı görseldeki gibi 🙂 villa sahibi ve eşi her konuda yardımcı oldular , biz araçsız gitmiştik ona rağmen zorlanmadık. Konum olarak lokasyonu iyi bir köy. Saklıkent, santhos antik kent, kalkana 10 km ve daha az . Fethiye’ye 45 dk. İyi tatiller şimdiden kalanlara
    Kaldığı tarih: 26 Ekim 2021
    Ersin &...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.