Son gezilenler

Depozito₺2000
Fırsatlar (1)
Balayı Çiflerine Özel Ücretsiz Yatak Odası Süslemesi
Oda süslemesi servisimiz isteğe bağlı olup, rezervasyon başlangıç tarihinizden 1 gün önceden bildirilmesi gerekmektedir.
Takvim
Açıklama

Doğa manzarasına karşı huzurla konaklayıp, mutlulukla tatil geçirebileceğiniz kiralık villa Cigaday, Antalya Sarıbelen’de sizin için hazır. Sizi ağırlamayı bekleyen villa, ailelerin konforlu bir şekilde vakit geçireceği alanları ile de güzel bir tatil geçirmenizi amaçlıyor. Sarıbelen’in tertemiz doğası içinde hazırlanmış olan villada kaldığınız süre boyunca huzur soluyacak, enerji depolayacaksınız. Doğa manzaralı kiralık villa Cigaday, 2 yatak odası ve 2 banyosu ile ailenizle birlikte rahatlıkla konaklayabileceğiniz alanlara sahiptir. Rahatlık, huzur, konfor gibi bir tatilde en fazla ihtiyaç duyulan maddelerin var olduğu villa, denize 13 km uzaklıkta bulunmaktadır. Eğer kalabalıktan hoşlanmıyor, sessiz sakin bir şekilde tatilinizi geçirmek istiyorsanız villa Cigaday sizi mutlu edecek bir villa olacaktır. Çünkü aynı zamanda muhafazakar kiralık villa olan Cigaday, muhafazakar tatil geçirmek isteyen aileler için de en dikkat çekici özellik olacak. Bu tarz villaların etrafını çeviren korunaklı alanlar ile dışarıdan görünmeniz mümkün olmamakla birlikte, özgürlük içinde bahçede ya da havuzda vakit geçirebileceksiniz. Kendi evinizde hissedin diye tüm detayların eksiksiz bir şekilde hazır edildiği villada kendi yemeklerinizi hazırlayabileceğiniz mutfak, eksiksiz eşyaları ile ilginizi çekecek. Bunun yanında çocuklarınızın da iyi vakit geçirmeleri için bahçede minik ve renkli bir oyun alanı hazırladık ve bir adet de langırt masası yerleştirdik. Hem eğlenin hem de rahatça konaklayabilin diye villa Cigaday sizler için hazır.

Havuz Katı Terası: Doğa Manzaralı, Güneşlenme alanı, Özel havuz,  Özel bahçe

Detayları : Şezlong, güneşlenme şemsiyesi, barbekü, yemek masası ve sandalyeleri bulunmaktadır.

Havuz Ebatları: En: 3.50 m Boy: 10.00 m Derinlik:1.50 m

Mutfak Detayları:  Buzdolabı, bulaşık makinesi, fırın, çamaşır makinesi, yemek takımı, tava-tencere, çatal-bıçak seti bulunmaktadır.

Salon Detayları: LCD TV, modern  oturma grubu, yemek masası ve sandalyeler, kablosuz modem bulunmaktadır.

1.Yatak Odası

Detayları : Çift kişilik yatak, jakuzi, klima, komodin, elbise dolabı, makyaj masası, banyo ve lavabo bulunmaktadır.

2.Yatak Odası

Detayları : Çift kişilik yatak bir tane tek kişilik yatak , klima, komodin, elbise dolabı, makyaj masası,  banyo ve lavabo bulunmaktadır.

Özellikler
Mesafeler
Yorumlar (12)
  1. Villa cigaday
    Harika bir villa evinizdeki konfor gibi doğayla iç içe bir tatil geçirmek istiyorsanız doğru Yerdeniz biz çok memenun kaldık özellikle villa sahibi Mehmet beye çok teşekkür ediyorum bütün eksiklerimiz ilk gün tamamlandı kendi evimizde gibi hissettik herşey çok güzeldi dolu dolu bir tatil yaşadık tekrar gitmeyi düşünüyoruz yazlıkcimada çok teşekkür ediyorum tatil için kesinlikle doğru adrestesin bu deneyimi yaşamalısınız
    Kaldığı tarih: 9 Mayıs 2022
    hicran
  2. Villa çigadayı
    Villa gerçekten en ufak detayı düşünülürek tasarlanmış bir villa.Biz balayı için gitmiştik ve çok memnun kaldık açıkçası dönmek istemedik.Ayrıca villa sahibi Mehmet bey ve ailesinin Güler yüzü anlayışı memnuniyetimizi kat be kat arttırdı.Mehmet Bey ve yazlıkçıma cok tesekkur ediyoruz ve şiddetle tavsiye ediyoruz ☺️Seneye görüşmek üzere….
    Kaldığı tarih: 2 Temmuz 2022
    Mustafa
  3. Villa Cigeday mü kem melllll
    Merhabalar öncelikle 😇 Yani ilk deneyimdi villa bizim için tedirginlik vardı ama takiii Mehmet beyi ve villasını görene kadar. Biz ailecek çok memnun kaldık😇 herşey eksiksiz sanki kendi evimde gibi hissettim. Çok temiz ev ,havuz bitsin istemedik bu tatil 😎 Mehmet bey villa sahibi ve eşi ve hatta ailesi sizi çok sevdik 🍀 ikramları içinde Mehmet bey ve eşine teşekkürler 🙏🏻kendimizi çok şanslı hissediyoruz seneye inşallah yine gelicez. Bu arada yazlıkçım ailesi İbrahim bey sizede teşekkürler ilginizden dolayı 😇 seneye sağlıkla görüşmek dileğiyle 🎉
    Kaldığı tarih: 30 Temmuz 2022
    Canan Ye...
  4. Harika villa, harika ev sahibi🤩
    Balayımızı geçireceğimiz villaya gelirken bir tedirginlik vardı ancak Mehmet amcayla tanışır tanışmaz insanın içi rahatlıyor🙂 Güleryüzlü ve samimi yaklaşımıyla kendi evinize gelmişsiniz gibi hissettiriyor 🤩 Villanın iç dizaynı çok güzel aradığınız her şeyi bulabileceğiniz tertemiz bir yer 🙂 Muhafazakar villa arayanlar başka yere bakmasınlar bence çünkü adres Villa Cigadayı🤩🤩 Kalkan merkeze 15 dakikalık mesafede ve yakınlarında ihtiyaçlarınızı karşılayabileceğiniz marketler de var. Ayrıca kahvaltı ve akşam yemeği için sipariş verebileceğiniz güzel mekanlara da oldukça yakın🙂 Zaten Mehmet amcaya sorduğunuzda tüm sevecenliğiyle yol gösteriyor 🥰 Her şey için çok teşekkür ediyoruz ve villa arayan herkese gönülden tavsiye ediyoruuz🥳🌸
    Kaldığı tarih: 5 Ağustos 2022
    Ferhat-Gül Yı...
  5. Muhteşem Tatil Villa Cidagay
    2 aile olarak (2 de çocuk) 22.08.2022-28.08.2022 tarihleri arasında konakladık ev içinde ihtiyacınız olabilecek her şey düşünülmüş ev tertemiz havuz desen muhteşem gelirken havuz küçük olur mu diye endişelerimiz vardı ama villayı görünce bayıldık çocuklarla da çok rahat bir tatil geçirdik özellikle çocuklar için düşünülmüş oyun alanı harika çok güzel vakit geçirdiler bizde ebeveynler olarak rahat bir tatil yaptık Villa sahibi Mehmet bey ve ailesi çok güler yüzlü ihtiyacınız olduğu anda hemen yardıma koşuyor aileden birisi gidi hissediyorsunuz kahvaltı da harikaydı muhteşem bir ziyafet çektik ellerinize kollarınıza sağlık her şey için çok çok teşekkür ederiz iyi ki gelmişiz bundan sonra ki tatillerimizde de rotamız VİLLA CİGADAY :) hiç tereddüt etmeden tercih edebilirsiniz
    Kaldığı tarih: 27 Ağustos 2022
    Remziye AK...
  6. Harika bir villa 😍
    Öncelikle Mehmet beye ve yazlıkcım'a çok teşekkür ediyorum böylesine güzel, temiz bir villa beklemiyordum biz balayı için gitmiştik çok memnun kaldık gördüğümüzde fotoğraflardan daha güzel olduğunu gördük her şey en ince detayına kadar düşünülmüş çok güzel bir villaydi. Bir de Mehmet beye ve ailesine güler yüzlü olmalarından dolayı misafir perver oluslarindan dolayı çok teşekkür ediyoruz inşallah seneye tekrar burdayiz herkese tavsiye ederiz ☺️❤️
    Kaldığı tarih: 4 Eylül 2022
    kasım Tu...
  7. Mükemmel tatil
    Villa aynı fotoğraflarda göründüğü gibi. Tertemiz ve yeni bir villa. Her şey en ince ayrıntısına göre tasarlanmış. İhtiyacımız olan her şey mevcuttu. Havuz ve bahçeye bayıldık. Villa sahibi Mehmet bey güleryüzlü ve çok ilgiliydi. Seneye tekrar buradayız
    Kaldığı tarih: 20 Eylül 2022
    Ömer Fa...
  8. Beklentilerimizi Fazlasıyla Karşıladı
    Açıklamada ne yazıyorsa hepsi doğru. Beklentilerimizi fazlasıyla karşıladı. Eksiği yok, fazlası var. Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Villa sahibi Mehmet abi çok ilgiliydi. Mehmet abiye ayrıca teşekkür ediyoruz.
    Kaldığı tarih: 25 Eylül 2022
    Çelik Çe...
  9. Güzel bir tatil
    Genel olarak çok memnun kadık hem villadan hemde ev sahibinden. Birdahaki tatilimizde tekrar değerlendirecebileceğimiz bir villa oldu...
    Kaldığı tarih: 22 Eylül 2022
    Hasan ŞA...
  10. Herşey Çok Güzel
    Öncelikle villa çok yeni, ve çok temiz. Villa da ki bütün eşyalar ilk günkü gibi duruyor ve kullanıma hazır. Villa sahipleri zaten mükemmel insanlar. Davetleri için ayrıca teşekkür ederim. Villa beklentimizi fazlasıyla karşıladı. Bahce havuz çok iyiydi. Tertemizdi. Yazlıkçım ve Mehmet bey e hersey için teşekkür ederim. Tekrar görüşmek üzere
    Kaldığı tarih: 8 Haziran 2023
    Umut Gü...
  11. Huzur
    Çocuklarla birlikte eğlenceli rahat bir tatil geçirmek için villa tercih etmiştik her şeyi ile güzel geçti Çocuklar çok eğlendi bahçede tüm gün dolu dolu oynadılar onlar mutlu biz mutlu villa da ihtiyaç olan hersey vardı, resimlerden fazlası vardı, temizdi ve doğa ile iç içe huzur dolu bir tatil oldu arkadaşlarımıza tavsiye ettik tekrar tercihimiz olacaktır." villa ciga dayı " Mehmet beye ayrıca buradan da teşekkür ederiz misafirperverliği ve güzel ev sahipliği için tekrar görüşmek üzere..
    Kaldığı tarih: 16 Haziran 2023
    Esra En...
  12. Harika
    Ailecek güzel bir tatil geçirdik. Villa sahibi Mehmet abi ve eşine herşey için teşekkür ederiz. Villa çok güzel ve kullanışlı beklentilerimiz fazlasıyla karşılandı. Közde mısır için Mehmet abi ve eşine ayrıca teşekkür ederiz. Tekrar görüşmek üzere…..
    Kaldığı tarih: 14 Ağustos 2023
    Turgay Sa...
Yazlığın konumu

Merak ettiğiniz varsa yazın, anında cevaplayalım!

Rezervasyon

Rezervasyon isteğiniz seçtiğiniz tarihlerin öncesinde ve sonrasında minimum konaklama süresinden az boşluk olması durumunda onaylanmayacaktır.
Extra temizlik:1000
Şimdi ödenmesi gereken:
Kapıda nakit ödenecek:
En düşük fiyat garantisi !
  • Elektrik, su ve tüpgaz gibi giderler için ücret ödemezsiniz.
  • Villanın kişi kapasitesi kadar temiz çarşaf ve yastık kılıfı kullanımınız için hazır bulundurulur.
  • Havuz ve bahçe bakımları her sabah erken saatte görevliler tarafından yapılır. (Kapalı havuz hariç)

Villalara giriş saati öğleden sonra 16.00, çıkış saati ise sabah 10.00 dur. Aradaki saatlerde villa bir sonraki misafir için hazırlanmaktadır. Eğer sizin giriş yapacağınız günden önceki gün ev müsait ise veya giriş gününüzde hazırlık erken bitmiş ise eve giriş saatlerinde esneklik sağlanabilir.

Villa kiralama hakkında herşey

Sorunuz mu var?

Benzer Yazlıklar

₺19,950 - ₺69,950 ARALIĞINDA

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.