Son gezilenler

Gerçek yorumlar
912 yorum

1. Mükemmel
    Ayhan hocam ve şükran hanıma çok teşekkür ediyorum herşey harikaydı seneyede oradayız nasipse
    Kaldığı tarih: 6 Temmuz 2023
    Emre Yu...
  2. Süper bir tatil
    Öncelikle Villa sahiplerine bizi gerek karşılamaları gerekse ilgi ve samimiyetle rinden dolayı teşekkür ediyorum. Herşey çok güzel düşünülmüş ve tasarlanmış. Villada ihtiyacımız olabilecek herşey en ince ayrıntısına kadar kaliteli bir şekilde dizilmiş. Sakin ve eğlenceli bir tatil için mükemmel bir yer.Villanin içi ,havuzun temizliği hijyen bakımında tam not alır.Konum olarak çok güvenli ve güzel bir yerde. Birçok gezilecek,görülecek yerlere yakın konumda olması olması ise çok iyiydi. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadığımız keyif dolu bir tatil yaptık. Herkese tavsiye ediyorum.
    Kaldığı tarih: 31 Mayıs 2023
    Selahattin Ak...
  3. Villa Happy Life
    Baya güzel bir başlangıç yaptık villa sahibi yasemin hanım bizi güzel karşıladı. Herşey çok güzel lakin yol çalışması olması acısından biraz kötüydü. Villada herşey mevcut eksik olarak gördüğümüz tek şey mikrodalga bir fırın. Balayı çiftlerine özel süsleme yapılıyormuş ama haber vermemişler maalesef. Son gecemizde salonumuzu su bastı ama sağolsun yasemin hanım hemen yardımcı oldular. Ön çiftlerin biraz daha yüksek olması gerektiğini düşünüyorum. Teşekkürler.
    Kaldığı tarih: 27 Haziran 2023
    Muhammed Şa...
  4. Eksiksiz ev
    A’dan Z’ye her şey düşünülmüş bir ev. Park yataktan mama sandalyesine. Mikrodalga fırından blendara kadar her şey mevcut. Özellikle mutfak eşyası olarak ihtiyaç duyduğumuz hiç bir şey olmadı. Ev sahibi çok iyi niyetli, candan ve ilgililer. Konumu da çok iyi. 5 dakikalık yürüme mesafesinde market var. Ailece çok güzel keyifli sakin 5 gece geçirdik. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
    Kaldığı tarih: 3 Temmuz 2023
    Şengül GÜ...
  5. Çok memnun kaldık.
    Derya Hanım ve Ailesine öncelikle çok teşekkür ederiz, çok samimi ve çok iyi niyetli bir Aile burada ki Cafe ve Villalara bakıyor, iyi insanların yanında ve yakınında olmanın huzurunu paylaşıyorsunuz adeta. Size her konuda yardımcı ve hertürlü hizmeti sunuyorlar. Biz Villa Deryayı Deniz 3'de kaldık eşim ile - gayet memnun olduk. Herkese tavsiye ederiz, memnun bırakmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Villaya girerken doğal domates ve biber ikramı aldık ilk geldiğimiz an itibari ile çay ikram edildi ve açlık durumumuz soruldu. Yani burası o bildiğiniz ve girdiğiniz sahibi uzaklarda ama görevli arkadaşların baktığı villalara benzemiyor. Aile huzuru var olan bir mekan. Herşey için tekrar tekrar teşekkür ederiz ve herkese tavsiye ederiz. Gerek Yurt içi gerek Yurt dışı - biz Almanyadan geldik birçok kez başka villalarda kısa süreli ikamet ettik fakat burası başka idi. Evet belki büyüklüğü veyahut içeriği diğer "elit" Villalar gibi olmasa'da. Az - Öz ve kaliteli dizayn edilmiş içi Aileden gelen sevgi ve samimiyet ile dolduruluyor. Tekraren çok teşekkür ederiz.
    Kaldığı tarih: 25 Haziran 2023
    Fatih Ço...
  6. Huzurlu tatil
    18 24 Haziran tarihinde deryayı Deniz villasında konaklama yaptım işletme sahibi Durmuş bey ailesinin ilgisinden memnun kaldım ilk kez villa deneyimi yaşadım herşey çok güzeldi .Bir isteğimiz olduğunda derya hanım hemen çözüm üretti. sahibinin işlettiği mekânda mutlaka Sabah kahvaltısı ve gözleme yemeden dönmeyin saklı kent kanyonuna çok yakın mesafede
    Kaldığı tarih: 18 Haziran 2023
    Nuri Ku...
  7. Harika villa
    Gerçekten tavsıye ederım çok memnun kaldık birdakıne gine burayı düşünüyoruz temiz bir villa zaten yeni yapılmiş villa
    Kaldığı tarih: 28 Haziran 2023
    Kerem Da...
  8. Çok iyiydi eğlendik rahat sakin dinlendirici vakitler geçirdik tavsiye ederim
    Kaldığı tarih: 3 Temmuz 2023
  9. Tatil
    Her şeyiyle eksiksiz mükemmel bi tatil yaşadık. Ev sahibi Yasemin Hanım oldukça ilgili ve nazikti kendisine tekrardan buradan teşekkür ederiz.
    Kaldığı tarih: 1 Temmuz 2023
    Melih Öz...
  10. Villa ile ilgili söylenecek bir söz yok,ancak acenteniz için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Açıklama kısmınızı düzeltmiş olmanız sizi aklamaz.Sizlere güvenerek görmeden kiraladığımız villanın havuzu ve bahçesine dair yazdğınız yanlış açıklamalar bizi kandırmaktan ibaret.üstelik müşteri danışmalarınıza bu konu aktarıldığında görmeden ilan girildiğinin ve bilgileri ev sahiplerinden aldığınızı söyleyip ev sahibini suçlamalarıda cabası.Havuz ölcüsüne 32 m2 yazıp insanları yanıltıyorsunuz.havuz ölçüsü 18 m2 yani neredeyse yarısı.Bir daha tercih edilmeyeceğinize emin olabilirsiniz.
    Kaldığı tarih: 27 Haziran 2023
    HATİCE AÇ...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.