Son gezilenler

Gerçek yorumlar
912 yorum

1. Huzur sakin temiz
    Huzur sakin temiz bir yer arıyorsan tamam işte burAsı
    Kaldığı tarih: 18 Haziran 2022
    Turan
  2. Teşekkürler
    Çok yeni ve temiz bir villa. Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülüp en özel şekilde yapılmış. Villa sahibi Mehmet Ali abi tam bir Anadolu insanı. Çok misafirperver ve sıcak insanlar. Evin kurulumu, malzemeleri, bahçesi ve havuzu çok özenilerek hazırlanmış. Değinilecek en önemli konu ise manzarası. Bu konu da Sarıbelende ki en özel villalardan. Hafif tepede kalıyor ve çok güzel manzarası oluyor. Diğer villalar düzlükte kaldığı için seyir zevki olmuyor ama villa nida tam tepeden bütün Sarıbeleni izleyebiliyor. Ve siz dışarıyı izlerken perde açıkken bile siz dışardan görünmüyorsunuz. Çevresinde ki en hakın ev 25 mt civarında ne başkasının sesi sizi nede sizin sesiniz başkasını rahatsız etmiyor. Mahremiyet konusu tartışılmaz. Villanın içine girmeden kimsenin sizi görme şansı yok. Bu güzel tatili bize yaşatan Mehmet Ali abi ve ailesine çok tşkler.
    Kaldığı tarih: 24 Haziran 2022
    Hüseyin KE...
  3. Her şey çok güzeldi
    Villa da 5 gece konakladık çok memnun kaldık. Villanın içerisinde kendi eviniz de bulabileceğiniz her türlü mutfak araç gereçleri vardı.Yola çıktığımız andan itibaren villa sahipleri çok ilgilendiler. Gezilecek yerler le ilgili bilgi verip yönlendirdiler.Çok samimi ve cana yakın davrandılar. Her şey için çok teşekkür ediyorum.Kendi evinizde gibi rahat edebilirsiniz. Ev sahipleri de çok çok ilgili ve çok iyi insanlardı. Seneye tekrar gelmek istiyoruz. Herkese öneririz.
    Kaldığı tarih: 25 Haziran 2022
    Cem Çı...
  4. Teşekkürler
    Öncelikle Ahmet beye ve güzel ailesine teşekkür etmek istiyorum. Gülen yüzünüz samimiyetiniz evinize gelmiş bir misafir gibi ağırlandık. Evet villa fotoğraflardan çok daha fazlasını içeriyor 😊 her şey eksiksiz düşünülmüş ev konforunda bir tatil oldu. Tekrar böyle güzel bir tatile vesile olduğunuz için teşekkür ederiz 🌺
    Kaldığı tarih: 26 Haziran 2022
    Yasin &...
  5. Villa belinay
    Tereddütsüz tekrardan tercih edeceğimiz,bizi evimizde gibi hissettiren, hiç bir eksiği olmayan güler güzel bir villa. Muhammed bey ve ailesine güler yüzleri ve ilgi alakalarından dolayı teşekkürlerimizi sunarız.
    Kaldığı tarih: 26 Haziran 2022
    Muhammed Fa...
  6. Mükemmel Bir yer
    Eşimle birlikte mükemmel bir tatil ve mükemmel bir karşılama gördük. Geç çıkış yapmamıza rağmen Villa sahibi Ali abi ve Melek abla çok anlayışlı ve hoşgörülüydüler. Gayet güvenilir, konforlu, temiz, ve ailenizle kalınabilecek bir yer. 50 metre üstünüzde A-101 arabayla 10 dakika kadar gittiğinizse Yeşilköy’de ayrı ayrı marketler mevcut. Sahile uzaklığı 15-20 dakika fakat havuz o kadar mükemmel ki sahile gitmek istemeyeceksiniz. Biz mükemmel bir tatil geçirdik.
    Kaldığı tarih: 19 Haziran 2022
    Mustafa
  7. Herşeyiyle muhteşemdi ev havuz bahçe mutfak son derece iyi düşünülmüş tek eksik bile olmadan harika bir tatil yaptık ev sahibi Yasemin hanım çok güler yüzlü ve misafirperdi herşey için çok teşekkür ederim ve herkese terettütsüz tavsiye ederim mutlaka memnun kalacagınız bir tatil olacak.🥰
    Meliha Ka...
  8. Her şey çok güzeldi...
    Mükemmel tatil geçireceginiz bi yer biz ailecek çok memnun kaldık kesinlikle tavsiye edilecek bir yer herşey fotoğrafda gözüktüğü gibi Yasemin Hanımın ve ailesinin misafirperverliğine hayran kaldık
    İdris Ka...
  9. Tavsiye - Öneri
    Herkese merhaba, ben ilk defa villa kiralayacağım için biraz endişeli olarak gittim ama resimleri çok beğenmiştim kesinlikle burası olmalı demiştik eşimle, villaya vardığımız zaman resimlerden daha da güzel olduğunu gördük. Sakin, şehirden uzak bir tatil isteyenlere kesinlikle tavsiye edebileceğim biryer, patara olsun kaputaş plajı olsun çok yakın yani dediklerinden daha da güzel biryer özellikle ev sahipleri çok iyi ve çok sıcak kanlılar, villaya gittiğimizde bahçelerinden domates biber yumurta gibi kahvaltılık malzemeler bile getirmişlerdi onla da yetmeyip evlerine kahvaltıya davet ettiler, sizlerinde düşünmeden rahatlıkla gidip tatil yapabileceğiniz biryer , Tekrar villaya gideceğim zaman düşünmeden Villa Arius diyeceğim...
    Kaldığı tarih: 12 Haziran 2022
    İsmail Il...
  10. Herşey Harikaydı
    İlgi ve alakalarından , her mesajıma hemen cevap vermeleri den dolayı öncelikle yazlıkcim çalışanlarına teşekkür ederim.Ben bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim ve iyikide gitmişim.Villanin manzarası muhteşemdi.içindeki eşyalar herşey çok kaliteli ve temizdi. Fethiyeye market eczaneye herşeye yakındı.gitmek isteyenlerin içi rahat olsun . Mustafa bey ve eşine ayrıca kızına desteklerinden , ikramları dan ve güler yüzlerinden dolayı çok teşekkür ederiz . Umarım tekrar görüşürüz.🤗
    Emine Ka...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.