Son gezilenler

Gerçek yorumlar
912 yorum

1. Keyifli tatil
    İlk başta tereddüt ile tutmuştuk fakat eve gittiğimizde bu tereddütlere gerek olmadığını anladık , Temizlik konusunda tepeden tırnağa temizlenmiş ve gayet şık tasarımlı bir yer olduğunu gördük gayet memnun ayrıldık , Mutlu beye misafir perverliği için teşekkür ederiz .
    Kaldığı tarih: 1 Eylül 2022
    İbrahim Za...
  2. Aileniz ile guzel bir vakit geçirebileceğiniz rahat bir mekan
    Guleryuz ve samimiyetle karşılandığımiz, nezaketli güzel bir aile. Kendileri gibi konakları da samimiyet ve sıcaklık dolu bir enerjiye sahip. Ve Bir tatil mekaninda olması gereken tüm eşyalara sahip olması hasebiyle rahatça zaman geçirebileceğiniz bir yer . Sadece ev ve havuz değil , masa tenisi ve langırt oyunları ile de insanlara farklı bir eğlence de sunabilen ozellige sahip. Ailem ile sakin ve huzurlu bir tatil geçirmek istiyorum diyenlere hiç düşünmeden tavsiye edecegimiz bir mekan. Aile'ye bu güzel mekan ile samimiyet, nezaket ve Güleryüz dolu davranışlarından dolayı teşekkür eder, ailemle güzel bir tatil gecirdigimi belirtmek isterim . Herşey umarım gönlünüzce olsun , Güleryüz ve samimyetiniz hiç eksik olmasın Orhan bey ve Yasemin Hn. Teşekkür ederiz sizlere
    Kaldığı tarih: 29 Ağustos 2022
    Muzaffer Er...
  3. Tatilin tek adresi villa yaşen
    Ailemle 1 hafta tatil yaptım her hangi bir olumsuzluk durum olmadı. Herkese tavsiye ederim. Plaja, markete, restorantlara, gezilcek yerlere çok yakın konumu süper doğa içi sessiz huzurlu bir yer.
    Kaldığı tarih: 31 Ağustos 2022
    Murat S....
  4. Memnun kaldık
    Ev fotoğraftakiler ile aynı. Ev sahibi Sezgin Bey ve Eşi bahçelerinden topladıkları sebzeleri ikram ettiler, gayet ilgili güzel insanlardı. Ev köy içinde, kalkan merkeze mesafesi var özel araçla ulaşım öneririm. Ancak evin uzak olmasının avantajı havası daha az nemli ve orman ferahlığının olması. Ev temizdi, her odası havuza çıkıyor olması güzel, bulaşık deterjanı bile vardı. Yakınlarda zincir ,marketler,eczane vardı. Biz memnun ayrıldık. Herşey için teşekkürler.
    Gökhan Tö...
  5. Muhteşem Tatil Villa Cidagay
    2 aile olarak (2 de çocuk) 22.08.2022-28.08.2022 tarihleri arasında konakladık ev içinde ihtiyacınız olabilecek her şey düşünülmüş ev tertemiz havuz desen muhteşem gelirken havuz küçük olur mu diye endişelerimiz vardı ama villayı görünce bayıldık çocuklarla da çok rahat bir tatil geçirdik özellikle çocuklar için düşünülmüş oyun alanı harika çok güzel vakit geçirdiler bizde ebeveynler olarak rahat bir tatil yaptık Villa sahibi Mehmet bey ve ailesi çok güler yüzlü ihtiyacınız olduğu anda hemen yardıma koşuyor aileden birisi gidi hissediyorsunuz kahvaltı da harikaydı muhteşem bir ziyafet çektik ellerinize kollarınıza sağlık her şey için çok çok teşekkür ederiz iyi ki gelmişiz bundan sonra ki tatillerimizde de rotamız VİLLA CİGADAY :) hiç tereddüt etmeden tercih edebilirsiniz
    Remziye AK...
  6. Tek kelime kalite
    Villaya gelirken biraz tereddütlü geldik açıkçası acaba dolandirilirmiyiz gittiğimizde orda bir villa bulur muyuz diye herkes gibi kaygıyla geldik:) fakat hiç bu kadar güzel bir yerle karşılasicagimizi ummuyordum gerçekten herşey çok güzel ve çok kaliteliydi , villa tertemizdi , tüm eşyalar son modeldi, içinde a dan Z ye herşey düşünülmüş, ailecek çok ama çok güzel bir tatil yaptık, hem yazlikcima hemde villa sahibine çok teşekkür ederiz eğer tatil için adresimiz Kaş olursa koşa koşa gelicez☺️🙏🙏
    Kübra Mu...
  7. Tesekurler
    Guzel sirin bir villa. Biraz tamire ihtiyaci var.
    Osman
  8. Villa aryas Muhteşem
    Benim daha önce villa deneyimim olmadı, eşimle beraber balayı olarak tercih ettik . Villaya gelene kadar aklımızda soru işareti vardı acaba memnun kalır mıyız, iyi olurmu , temiz'mi gibi düşüncelerimiz vardı ama villaya girince bütün soru işaretlerinin ortadan kalktı herşeyiyle muhteşemdi her yer tertemiz pırıl pırıl'dı hayallerimizin çok ötesindeydi Hasan bey ve yasemin hanım çok ilgililerdi çok teşekkür ederim. Sizlerinde aklında bir soru işareti , içinizde en ufak bir şüphe kalmasın gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz . Şimdiden iyi tatiller dilerim .
    Kaldığı tarih: 29 Ağustos 2022
    FURKAN BA...
  9. 3 gece konakladığımız villada her şey düşünülmüştü. Eşyalar yeni ve temizdi. Sahibi güler yüzlüydü, konakladığımız süre içinde hiç rahatsız edici bir durumla karşılaşmadık. Havuz yeterince büyüktü ve güneş almasından dolayı suyu soğuk değildi. Biz çok memnun ayrıldık.
    Kaldığı tarih: 23 Ağustos 2022
    Zeynep Ar...
  10. Balayı harika gecti
    Balayı icin tuttugumuz villa huzur gercekten cok iyidi. Yaklasik 11 gün kaldik ve harika gecti. Sessizligi rahatligi seviyosaniz mutlaka Villa huzuru tutunuz. Ayrica kalkan carsisina fazla uzakda kalmiyo villa. Odalar olsun banyolar olsun mobilyalar olsun hepsi tertemizidi. Gercekten villa huzurdan daha iyi bi villa aklimdan bile geciremem.
    Kaldığı tarih: 26 Ağustos 2022
    Alper Yı...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.