Son gezilenler

Gerçek yorumlar
912 yorum

1. ÇOK GÜZEL TEMİZ MEMNUN KALDIM
    Villa gerçekten çok temiz tamamıyla fotoğraflarda göründüğü gibi tamamen korunaklı.sahibi çok ilgili her konuda yardımcı oldu çok konforlu eşyaları ve villa çok yeni . Villa'ya 5 dakika uzaklıkta market kasap kahvaltı yerleri vs.her şey var pişman olmayacağınız bir villa.  yazlikcim.com.tr çok ilgiliydi bu Güzel tatil çin çok teşekkür ederim
    Kaldığı tarih: 8 Eylül 2022
    Beytullah Ak...
  2. Villa sirius
    Villa siriusta ailecek çok güzel bir tatil geçirdik tertemiz bir villa hersey yepyeni neye ihtiyaç varsa ev konforunda villa sahibi ve ailesi çok iyi insanlar bize bahcelerinden çeşitli sebze ve meyveler ikram ettiler iyiki gelmişiz buraya dedik köy küçük ve sakin huzurlu güvenilir bir köy kesinlikle bir daha geleceğiz emeklerinden dolayı villa sahiplerine çok teşekkür ederiz 10 yıldız bile az kalır herkese tavsiye ederiz
    Kaldığı tarih: 9 Eylül 2022
    Sevil Us...
  3. MÜKEMMEL TATİL
    İlk öncelikle Ayhan bey ve Şükran Hanıma çok teşekkür ederiz çok ilgililer Güler yüzlülükleri içimizi ısıttı karşılamada villa tertemiz ferah hiç sıkıntı yaşamadan eğlenceli bir tatil geçirdik ve ayrıca leziz ikramlar için çok beğenip teşekkür ediyoruz bundan sonra her yıl tatil rotası villa neva Gezilecek yerleride yakın olması da çok güzeldi Saklıkent ve Kaputaj plajına gidiliyor
    Kaldığı tarih: 5 Eylül 2022
    HAKAN TU...
  4. Çok memnun kaldık
    Tertemiz pırıl pırıl bi villa mutlu bey çok ilgili konum olarak harika teşekkür ederiz
    Kaldığı tarih: 5 Eylül 2022
    AŞIR De...
  5. Memnuniyet
    Her şey çok güzeldi Güler yüzlü karşılama temizlik çok iyiydi
    Kaldığı tarih: 7 Eylül 2022
    Fadime Nu...
  6. Harika
    Bir yaşında bebeğimiz olduğu için biraz tedirgin gittik fakat korktuğumuz gibi olmadı. Bebeğimiz emekledigi için temizlik konusunda hassasiyetimiz vardi ancak villa gayet temizdi. Bizim gibi bebekle gelecekler için ideal bir villa. Ayrıca turistik yerlere yakın olması çok avantajlı. Okan beye ilgisi için çok teşekkür ederiz.
    Kaldığı tarih: 22 Ağustos 2022
    Burak Er...
  7. Harika bir villa 😍
    Öncelikle Mehmet beye ve yazlıkcım'a çok teşekkür ediyorum böylesine güzel, temiz bir villa beklemiyordum biz balayı için gitmiştik çok memnun kaldık gördüğümüzde fotoğraflardan daha güzel olduğunu gördük her şey en ince detayına kadar düşünülmüş çok güzel bir villaydi. Bir de Mehmet beye ve ailesine güler yüzlü olmalarından dolayı misafir perver oluslarindan dolayı çok teşekkür ediyoruz inşallah seneye tekrar burdayiz herkese tavsiye ederiz ☺️❤️
    Kaldığı tarih: 4 Eylül 2022
    kasım Tu...
  8. Teşekkür
    Doğa ile iç içe gayet güzel bir villa da tatilimizi geçirdik villa sorumlusu Osman beyin güler yüzlü karşılaması için ayrıca teşekkür ederiz. Tekrar düşünür müyüm Zümra2'de tatil yapmayı kesinlikle düşünürüm. Filmlerde bir sahil kasabasında insanlar yaşanırken imrenilir ya şöyle bir yerde yaşamak lazım diye ben 5 gece böyle bir yerde yaşadım.
    Ümit Vo...
  9. Villamız Sarım
    5 gün kaldığımız süre içersinde hem villadan hemde sahibi Yılmaz kardeşimiz ve babasından çok memnun kaldık.Temiz düzenli ve herşey elinizin altında. Çocuklarımızla doyasıya tatilimizin keyfini çıkardık.Market ve eczane çok yakın. Sadece hastane uzak 25 km kadar. Onun dışında sorun yok.Emeği geçen herkese teşekkürler.
    Kaldığı tarih: 1 Eylül 2022
    Tuncay Ka...
  10. Kusursuz..
    Bazı aksaklıklardan dolayı villaya gece geç saatte ulaştık buna rağmen villa sahibi(Sezgin bey) çok ilgili ve güler yüzlü şekilde karşıladı, villayı adım adım tanıttı hiç bir pürüz çıkmadı tamamen fotoğrafta ne gördüysek onlarla karşılaştık. Sezgin bey ve eşi hanım efendi sürekli ilgilendi kendi bahçelerinden meyve/sebze ikram ettiler, çevrede bulunan mekanları tanıtarak memnun gidip dönebileceğimiz mekanlar için öneri de bulundular. Her oda da Klima vardı, İnternet TV havuz jakuzi masa tenisi langırt çamaşır makinesi ütü.. kısaca ne ararsanız vardı ve hepsinden ihtiyaç doğrultusunda faydalandık. Her gün çöplerimiz alındı, giriş yaptığımızda da villa çok hijyenikti.En çok sevdiğim yönü muhafazakar ve korunaklı olmasıydı,umarım çevresi bu şekilde boş kalmaya devam eder. Her şey mükemmeldi! Yeniden tatil planlaması yaparsam kesinlikle tercih ederim.
    Kaldığı tarih: 3 Eylül 2022
    Yusuf Ke...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.