Son gezilenler

Gerçek yorumlar
912 yorum

1. Harikaaaa
    Harika bir balayi geçirdik,iyiki sizi tercih ettik basta Ev sahipleri bayram.abi ve semra cok.ilgiliydi ve cok.tatli insanlardı iyi ki onlari tanidik fotoğraftan da daha guzeldi.ev markette var o.civarlarda şimdiden seneye planlar yapioruz.koca elinden selamlar
    Kaldığı tarih: 6 Ağustos 2022
    Gülay Sa...
  2. kusursuz bir villa herşey çok güzeldi...
    Gitmeden öncede sorun yaşamayacağımızı hissettiğimiz gidincede bunu doğrulayan villa güzel ve sahibi tunahan bey herşey çok güzeldi yalnız ben yorumlarda daha faydalı olması adına hiç belirtilmeyen kolaylıkları yazıcam öncelikle tüm ulusal marketler bilinen şok, bim, a 101 ,pastane, postane,sadece aracınızla 5 dk,devamlı yemek yiyebiliceğiniz yine 5 dk cennet deresi restorant kesinlikle herseyiyle lezzeti süper yaprak sac kavurma yemeden gelmeyin..çam ormanları içinde oksijen depolayabilirsiniz kafa dinlemeye birebir bir villa tunahan bey çok beyfendi biri çavdır yani 5 dk lık mesafede herşey mevcut bayan kuaför erkek kuaför bile var hiç alışverişi dert etmeyin köylü pazarı bile mevcut çok sıcak kanlı insanlar çavdır halkısaklıkent 10 km çok yakın kalkan merkez ingiltereye gelmiş hissedebilirsiniz gitmemezlik yapmayın aman kalkan deyip 15 dk araçla kısacası herşey çok mükemmeldi teşekkürler villa güzel teşekkürler tunahan bey:)
    Kaldığı tarih: 27 Ağustos 2022
    kadir Sa...
  3. Harika bir balayı
    Çok güzel bir villa. Sakin huzurlu bir okadar da eğlenceli. İçerisinde aradığınız her türlü oyunlar mevcut. Ve birçok turistik yerlere de çok yakın arabaniz varsa hic problem yaşamazsınız:) Okan bey ve ailesine ayrica çok çok teşekkür ederiz ilgileri misafirperverliklerine ayrıca hayran kaldık. Herşey için çok çok teşekkür ederiz. Seneye ailelerimizle birlikte görüşmek üzere tekrar
    Kaldığı tarih: 5 Eylül 2022
    Yağmur Te...
  4. Villa Miraç ve Güzel Bir Tatil
    İlk defa Villa tatili yaptık aile olarak. Villa Miraç'ı tesadüf eseri buldum iyi ki de bulmuşum diyorum. Villayı ilk girdiğimiz andan itibaren çok sevdik ve ısındık bunda ev sahibi Yasemin hanımın sıcak ve içten karşılamasın etkisi büyük. Villaya gelince resimlerde ve videoda ne görüyorsanız o hiçbir eksik yok. Zaten Villa yeni haliyle her şey yepyeni. Villa Palamut Mahallesinin en sakin yerinde Saklıkent gidiş yolu üzerinde, marketlere yakın. Villanın bütün odaları havuza ve bahçeye bakıyor en önemlisi dış yaşam alanı bahçesi geniş ve etrafı ahşap çitler ile çevrili olmasına rağmen çok ferah kasvet yok zaten günün çoğunu bahçede geçiriyorsunuz. Kaldığımız 1 hafta boyunca hiç bir sıkıntı ve problem yaşamadık. Bu bölgeye tekrar gelirsem KESİNLİKLE Villa Miraç tek tercihimiz olacaktır. Son olarak ev sahipleri Yasemin hanım ve eşinin samimi, içten ve güler yüzlü ev sahipliği için çok teşekkür ederim.
    Kaldığı tarih: 1 Eylül 2022
    Bahri Us...
  5. Tatil
    Herşey çok güzeldi.Herkese tavsiye ederim
    Kaldığı tarih: 1 Eylül 2022
    Turgut GÜ...
  6. HARİKA VİLLA
    Ailecek konaklayabileceğiniz muhafazakar bir villa beklentileri sonuna kadar karşılıyor özellikle kapalı garajı antalyanın sıcağında harika çok beğendik ev sahibi mutlu bey çok sıcak kanlı yardımsever bir arkadaş çok ilgili evde akıllı alarm sistemi çocuklu aileler için Bi harika çok memnun kaldık inş tekrardan görüşmek dileğiyle
    Emre ÖZ...
  7. Çok memnun kaldık
    Çok temiz be bakımlıydı aynı fotoğraflardaki gibiydi ev sahibi Sezgin bey bahçelerinden topladığı meyvelerden hazırlamışlardı. İlgilelerdi eksik ihtiyaç sordular dönüş yapacagımızda kendi yaptıkları ekmeklerinden ikram ettler çok memnun kaldık her oda havuza açılıyor. Biz kalkmadan erken saatte bahçe ve havuz temizliği yapılmıştı.
    Kaldığı tarih: 31 Ağustos 2022
    Hafize Pa...
  8. Sessiz sakin huzurlu
    Öncellikle bizimle ilgilenen cengiz beye ilgi ve alakasindan dolayı cokk teşekkür ederiz . Başbaşa sakin bir tatil geçirmek içinn mükkemmel bir konuma sahip olan villadan çok memnun kaldık birdaha olsa yine tercih edebileceğimiz bi yer herşey çok güzeldi .
    Kaldığı tarih: 2 Eylül 2022
    Ayşe Al...
  9. En güzel tatil
    Anne, baba, kızlar ve torunlar olarak villa yaşende yaptığımız tatil gerçekten eşsizdi. Ev dizaynı, lüks kullanılan malzemeler, evin içinde ki çeşitli oyun ve aktiviteler, villa sahibinin ilgi alakası ve daha saymakla bitmeyecek bir sürü güzellik... Hem dinlendirip hem eğlendiren ev, villa yaşen her şey için çok teşekkür ederiz tekrar görüşmek üzere :)
    Kaldığı tarih: 28 Ağustos 2022
    Kübra Ka...
  10. Villa nida
    24 -31 ağustos tarihleri arasında kaldık. Konum olarak villa olarak gerçekten çok güzel çok rahat ettik . Çok temizdi , Eşyalar yeniydi hiç bir sıkıntı yaşamadık hiç bir eksik yoktu . Mehmet Ali beye misafir perverligi için ikramları için çok teşekkür ederiz. Kendisi ve eşi çok iyi insanlar Tekrar görüşmek üzere. Gerçekten huzurlu bir tatil geçirmek isteyenlere tavsiye ederim .
    Kaldığı tarih: 31 Ağustos 2022
    Zülküf Te...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.