Son gezilenler

Gerçek yorumlar
912 yorum

1. Herşey çok ama çok güzeldi
    Sakin,sessiz,kusursuz Bir tatil düsünürseniz Tek önerimiz Villa Asel olacaktir.. Biz iki cocuklu aile olarak 8 Gün kaldik ve von kisa geldi o kadar kendimizi rahat hissettikki hic cikmak istemedik. Hersey incesine kadar düsünülmüstü eksik olan hicbirsey kusuru olan hicbirsey yoktu. Cok cana yakin olan metin beye ve ahsen hanima birlikte gecirdigimiz 3 gece icin tesekkürlerimizi sunariz. Iyiki Villa Asel Bundan sonraki tatilimizin yeri yurdu belli. Hersey icin tesekkürler
    Kaldığı tarih: 14 Ağustos 2022
    Gökhan Ör...
  2. Mutlu tatilin adresi
    Sakin, huzur dolu bir tatil oldu. Ev, resimlerde görüldüğü gibi muhteşem. Her yer tertemizdi. İhtiyacımız olan her şey vardı. Kendi evimiz gibi rahat ettik. Havuz da tertemizdi. Mustafa bey her gün erken saatte gelerek havuzun temizliğini yapıyor. Ailece gittiğimiz tatilde hepimiz mutlu ayrıldık. Mustafa beye, ailesine ve rezervasyonumuzun her aşamasındaki bilgilendirme ve ilgilerinden dolayı yazlikcim.com'a teşekkür ediyoruz.
    Merve De...
  3. Villa belinay
    Villa tatili olarak ilk deneyimimizdi. Sessiz sakin ve huzurlu bir tatil arayanlar için çok ideal bir yer. Ufak tefek kusurlar elbet olur ama rahatsız edici boyutta değildi. Kesinlikle tavsiye ederim. İlgilerinden dolayı Muhammed Bey ve ailesine teşekkür ederim.
    Yunus Şİ...
  4. DERYA YI DENİZ
    Öncelikle villanın konumu harika .palamut ağaçlarının arasında huzur kokan bir ortam. villa içinse tek kusur bulmak mümkün değil. sakin ailecek geçirdiğimiz dinlendiğimiz bir tatildi. villanın temizliği, ev konforunda her ayrıntının düşünüldüğü, havuzun temizliği büyüklüğü herşeyden memnun ayrıldık. Tüm arkadaşlarıma tavsiye ettim.misafirperverlikleri konusunda villa sahipleri Durmuş Bey, Deniz,Derya, Sinem ve Iraz Ablaya çok çok teşekkür etsek az kalır. İnşallah seneye yine birlikte oluruz.
    Kaldığı tarih: 11 Ağustos 2022
    Fatma Ka...
  5. Villa sahibi Sedat beye teşekkür
    Herşey açıklamada olduğu gibi marketler yakın ekstra yemek siparişi verebileceğiniz restoranlar mevcut sahil yakın villa oldukça korunaklı hiçbir şekilde içerisi görünmüyor villa yeni olduğu için eşyalar deforme olmamış herşey sıfır haliyle, villa sahibi Sedat bey özel ilgileniyor balayı için güzel bir deneyimdi sizlerede tavsiye ederim oldukça memnun kaldık
    Eren
  6. Harika
    Umduğumuzdan kat be kat iyi vakit geçirdik. Villada her şey en ince ayrıntısına kadar çok güzel düşünülmüş. Ayrıca çok da temizdi. Tugay Bey ve babası bizleri adeta evlerinde misafir eder gibi ağırladı. İlgi, alaka ve güler yüz muazzamdı. Her yıl gitmek isteyeceğimiz bir yer oldu. Tugay Bey ve ailesine teşekkür ediyoruz.
    Ali Av...
  7. Süper bir tatil
    İlk defa villa kiraladık iyikide tercihimizi yazlıkcımdan ve villa selviden yaptık çok anlayışlı çok saygılı bir ev sahibi evde gıda hariç herşey mevcut bir gün olsun rahatsız edilmedik yeme içme yerleri yürüme mesafesinde a101 bim ve deniz ise araçla ile 10 15 dkklık mesafede çok güzel bir tatil geçirdik herkese şiddetle tavsiye ederim pişman olmazsınız
    Kaldığı tarih: 12 Ağustos 2022
    Ömer Er...
  8. Villa Mutlu Hane
    Balayı tatilimiz için tercih ettiğimiz Villa Mutlu Hanede çok keyifli bir tatil geçirdik. Villa sahibi Melek Abla ve Kızı Büşra Hanımın güler yüzlülüğü ve misafir perverlikleri bize aile sıcaklığını hissettirdikleri için teşekkür ederiz. Villa güvenirlik yönünden,hijyen ve temizlik bakımından harikaydı. Her zaman tercih edeceğimiz bir mükemmel bir villa. Herşey için teşekkür ederiz.
    Tuğba Sa...
  9. 10 nummara 5 Yıldız
    10 gün Villa’da kaldık, Okadar yerlere gittik son 15 senede..ama ilk defa böyle bir mükemmel Villa’da kaldık. hijyen Konumunda herkesin örnek alıcağı bir Villa, daha doğrusu işletmecisi ve sahibi olan Neşat bey ve Ailesi örnek alınacak kişiler. Icerde yatak’’dan tuttun Camaşır makinasına herşey Markalı kaliteli eşyalar mevcut. Rahatlık acısından kendi eviniz gibi. Yemek derseniz…yakapark şelalesi hemen yanında olup, lezzetli yemekleri, temmiz mutfağından yemeniz mümkün. Aslında fazla söze gerek yok…gidin görün yaşayın. Ben seneye yine ordayım.
    Kaldığı tarih: 9 Ağustos 2022
    Eren Ka...
  10. Süper
    Bu sene yapdigim en guzel, rahat ve Aileli sessiz bir Villaydi. Herzaman yine❤️
    Kaldığı tarih: 11 Ağustos 2022
    Burak Ba...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.