Son gezilenler

Gerçek yorumlar
912 yorum

1. Mükemmel
    Eşimle balayımızı bu villada geçirdik. Her şey çok güzeldi havuzu, bahçesi yeterince büyüktü. İçerideki klimalar ve jakuzi de güzeldi. Gezmek isteyenler için de etrafta yakın çevrede güzel mekanlar veya alışveriş için marketler mevcut. Ev sahipleri de ilgili olduğu için memnun ayrıldık. Herkes rahatlıkla gelip tatil yapabilir.
    Kaldığı tarih: 12 Ağustos 2022
    İsmail TA...
  2. Memnuniyet
    Yazlıkcım ve Sedat bey ailesine ilgilerinden ötürü teşekkür ederim. Gerçekten çok muhafazakar bir villa ve herşey fotoğraflarla birebir kafa dinlemek için sessizliği konforu aşırı güzel , en güzel geçirdiğimiz tatildi herhangi bir sıkıntıda Sedat bey çok yardımcı oldu. Dilediğimiz gibi yemek siparişi verebildik ekstra marketlerin yakın olması büyük bir ayrıcalıktı herkese tavsiye edebilceğimiz bir villa seneye görüşmek dileğiyle 👏
    Kaldığı tarih: 9 Ağustos 2022
    Semih Ta...
  3. Villa Lamos
    Çok güzel bir tatil geçirdik, villanın konumu ve temizliğinden çok memnun kaldık
    Kaldığı tarih: 8 Ağustos 2022
    Yasin
  4. Üç günlüğüne şehirden uzakta ruhumuzu dinlendirip, havuzumuzda keyiflendik. Oldukça temiz, sessiz sakin bir yerdi biz çok sevdik.
    Aybüke
  5. Görundugu gibi guzel villa
    Villa resimlerde gozuktugu gibi korunakli ve temizdi. Konum olarak cok iyi kafa dinleyici bir yerde bulunuyor. Villa sahibi sicak kanli ve cok yardimci oldu sagolsun. Kesinlikle tavsiye ederim
    Kaldığı tarih: 6 Ağustos 2022
    Muhammed Ak...
  6. En konforlu villa
    İlk defa willa kiralamamiza rağmen ister istemez endişeli oluyor insan acaba sitedeki eşyalar ve yer ile alakalı problem yasanirmi diye çok endişe ettik fakat umdugumuzdan çok daha güzel bir yer özellikle murat bey ve eşi ni sanki yıllarca taniyormus gibiydik çok ilgililerdi her ihtiyacimiza koştular sagolsunlar bu kadarını beklemiyorduk biz çok memnun kaldık tekrar gitmeyi dusunuyoruz.Durumda paylaştığım da tüm arkadaşlarımız bayıldı villaya tamamen ne görüyorsanız aynısı hatta bahçe kısmı daha bir güzel detaylı ciceklendirilmis anlatılacak bir yer değil kesinlikle yaşamanız gerekiyor hiç gitmek istemedik☺️civardaki tüm villalardan çok daha güzel hiç pişman olmadım herşey için çok teşekkür ederiz murat bey ve ailesine tekrar görüşmek üzere insaallah....ilk tercihiniz willa sena olmalı pişman olmazsınız
    Kaldığı tarih: 5 Ağustos 2022
    Seyide Ün...
  7. Mukkemmel bir tatil
    Gerek Okan bey gerek villa herşeyi ile çok güzel bir tatildi.
    Kaldığı tarih: 3 Ağustos 2022
    Yunus Ya...
  8. Doğa içersinde muhteşem bir tatil
    Öncelikle Yasemin hanıma çok teşekkür etmek isteriz. Bizi güler yüzle karşıladığı için ve bize sundukları güven için. Herşey çok güzeldi, villanın temizliğinden tut konumuna kadar. Muhafazakar aileler için çok uygun. Herkese tavsiye ederiz!
    Kaldığı tarih: 7 Ağustos 2022
    Büşra
  9. Düşünmeden Tercih Edin..
    Metin bey ve kıymetli eşi Ahsen hanım milyonlarca teşekkürler sanki anne babanız gibi davranıyorlar sağolsunlar hiç yabancı gibi görmediler bizde kendi evimizde gibi hissettik herşeyiyle milyonlarca yıldızı hakkediyorlar, ayrıca yaptıkları süpriz hediyeler gerçekten mest etti bizi gerçekten ÇOK TEŞEKKÜRLER bidaha ki tatilde yine görüşmek dileğiyle Bursa/İnegölden selamlar 👋 1-6 Ağustos konaklama (Feyza-Ahmet)
    Kaldığı tarih: 6 Ağustos 2022
    Ahmet Yı...
  10. Harika villa, harika ev sahibi🤩
    Balayımızı geçireceğimiz villaya gelirken bir tedirginlik vardı ancak Mehmet amcayla tanışır tanışmaz insanın içi rahatlıyor🙂 Güleryüzlü ve samimi yaklaşımıyla kendi evinize gelmişsiniz gibi hissettiriyor 🤩 Villanın iç dizaynı çok güzel aradığınız her şeyi bulabileceğiniz tertemiz bir yer 🙂 Muhafazakar villa arayanlar başka yere bakmasınlar bence çünkü adres Villa Cigadayı🤩🤩 Kalkan merkeze 15 dakikalık mesafede ve yakınlarında ihtiyaçlarınızı karşılayabileceğiniz marketler de var. Ayrıca kahvaltı ve akşam yemeği için sipariş verebileceğiniz güzel mekanlara da oldukça yakın🙂 Zaten Mehmet amcaya sorduğunuzda tüm sevecenliğiyle yol gösteriyor 🥰 Her şey için çok teşekkür ediyoruz ve villa arayan herkese gönülden tavsiye ediyoruuz🥳🌸
    Kaldığı tarih: 5 Ağustos 2022
    Ferhat-Gül Yı...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.