Son gezilenler

Gerçek yorumlar
912 yorum

1. Güzel Bir Tatil
    Villada 7 gün konakladık. Konumu her yere yakın. Villa da eksik olan hiçbir şey yok, herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş. Villa sahibi orhan bey ve ailesi çok cana yakın ve samimiler. Her konuda canla başla yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Ayrıca her sabah ekmeğimizi simitimizi bile eksik etmediler saolsunlar. Biz ailece çok memnun kaldık. Herkese tavsiye ediyoruz.
    Kaldığı tarih: 2 Temmuz 2022
    HALİL SA...
  2. Sessiz sakin
    Villa gayet temizdi. Sakin bir ortam. Her şey fotoğraflarda göründüğü gibi. Özellikle çocuklar çok mutlu oldu. Yasemin Hanım ve ailesine ilgileri için teşekkürler
    Kaldığı tarih: 28 Haziran 2022
    Halit Ca...
  3. Güzel bir deneyim
    İlk defa villa da tatil yaptım. Yazlıkçım firmasının ilgi ve alakası muhteşemdi. Villa sahibi Seyfettin beye çok teşekkür ederim. Bundan sonraki tatillerimde ilk olarak sitenize başvuracağım. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
    Muhammed Ak...
  4. Harika bir tatil- Villa Asel Palamut
    Son anda karar verdiğimiz bu yılki tatilimizde en doğru tercihi yapmışız. 24 Haziran 1 Temmuz tarihlerinde villada kaldık. Villaya ilk girişimizde Metin Bey ve Ahsen Hanım gayet nazik ve samimi bir şekilde karşıladılar. Tatilimiz boyunca her ihtiyacımızı anında karşıladılar. Temiz, nezih, korunaklı ve güvenli bir tatil yaptık. Ailece çocuklarla eğlenceli vakit geçirdik. Villa konum olarak güzel bir köy içerisinde. Saklıkent ve Kaş’a çok yakın. Sakin, kafa dinleyerek güvenli bir tatil yapmak isteyen herkese tavsiye olunur. Bugüne kadar yaptığımız en güzel tatildi.
    Kaldığı tarih: 1 Temmuz 2022
    Abdullah Zo...
  5. Harika Villa ve Ev Sahipliği
    Öncelikle ev sahiplerine mükemmel ev sahipliklerinden dolayı ve bize sundukları güven için çok teşekkür ederiz. Villa resimdekinin aynısı ve çok korunaklı. Tertemizdi. Muhafazakar aileler için gayet uygundu. Markete, Saklıkent'e ve Patara'ya yakın olması bizim için ayrıyetten avantajdı. Ev sahiplerinin yanda bir villası daha var o da neredeyse aynı 4 kişilik, kalabalık aileler gelirse de düşünülebilir. 10/10 tavsiye ediyorum. Tekrar teşekkürler.
    Kaldığı tarih: 30 Haziran 2022
    Merve Se...
  6. Güzel villa
    Villadan Çok memnun kaldık. Çok rahat ettik. Resimdekilerin aynısı yeni bir villa. Mutlu Beye de teşekkür ediyoruz ilgisinden dolayı.
    ERKAN AY...
  7. Bir villadan daha fazlası !
    Bir hafta boyunca çok konforlu bir tatil geçirdik ailecek gidip huzurla tatil yapacağınız bir villa , öncelikle villa yepyeni içindeki herşey tertemiz bahçe ve havuz bakımlı . Villa sahipleri her ince detayı düşünmüş geç saatte varmış olmamıza rağmen market alışverişi yapmadan bir gün geçirebilirdik sabunundan tualet kağıdına deterjanından çayına tuzuna baharatına salçasına yağına kadar herşey vardı. Villa sahiplerinin organik seralarından tazecik verdikleri domates salatalık biber patlıcanları dolaba koymaları çok nazikçeydi. Ersin beyin eşinin bir sabah kahvaltıya gönderdiği güzel lezzetli gözlemeleri de harika idi çok ince düşünceliler ikramları bizi şaşırttı. Kendileri villa yanında oturuyorlar bir sorun olduğunda hemen iletişime geçebilirsiniz samimi ve sıcakkanlı insanlar memnuniyete önem veriyorlar işin ticari kısmı ikinci planda biz ailecek memnun bir şekilde ayrıldık daha önceki villa tecrübelerimizde oldu ama buna beş yıldız veriyoruz . Tekrar Antalya’ya geldiğimizde tercih edeceğimiz adres olacak. Ersin bey ve eşine tekrardan çok teşekkür ediyor gelecek olan misafirlere iyi tatiller diliyorum.
    Merve Ku...
  8. Mükemmel Tatil İmkanı
    Bir hafta ailecek kalan biri olarak izlenimler: ilk kez villa kiraladığım için başta endişeliydim ancak ev sahibi Murat Bey ve ailesiyle anıştıktan sonra hiçbir endişemiz kalmadı. Villada ihtiyacınız olacak Adan Zye herşey var ve çok temiz çok bakımlı. Villanın içi güzel olduğu kadar etrafı da güzel, hiç rahatsız olmuyorsunuz çok sakin. Çocuklarla ailecek güven içinde tatil yapılıyor. Üstelik 5yıldız oteller konforunda olmasına rağmen fiyatı da otellere göre çok uygun. Villaya yakın antik kentler, plajlar, yerleşim yerleri de var ve oralar da çok güzel. Marketler ise arabayla 5dakikalık mesafelerde. Kısacası mükemmel tatil isteyenler için Villa Sena tam size göre.
    Kaldığı tarih: 27 Haziran 2022
    Namık İÇ...
  9. 10 numara
    Tavsiye ederim Aileniz ile zaman geçireceğiniz mükemmel biryer
    Kaldığı tarih: 24 Haziran 2022
    Kamil Öz...
  10. Mükemmel tatil
    Sivast an çıkıp 1000 km yol giderek tercih ettiğim villa arius ta ailemle çok güzel bir tatil yaptık.Resimdekilerden daha güzel.Dahada önemlisi villa sahipleri ile güzel bir dostluk oluştu hepsi çok samimi ve çok misafirperver insanlar. İkramlar için teşekkürler. Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Tekrar görüşmek üzere Tugay bey
    Kaldığı tarih: 28 Haziran 2022
    Harun Ku...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.