Son gezilenler

Gerçek yorumlar
912 yorum

1. HUZURLU BİR TATİL
    Villa bade duo, muhafazakar ailelerin yaşam tarzına çok uygun.Korunak mevzusu bence %100. Bir çok villada tatil yapma fırsatımız oldu ama bunun kadar keyif almadık. Havuzu oldukça büyük, ısıtma olmasada gün boyu güneş alan bir havuzu olduğu için aslında her ay kullanılabilir. Havuz başında bulunan sediri ise villaya ayrı bir samimiyet katmış. Kısacası kapıdan içeriye girdikten sonra çıkmak istemeyeceğiniz bir villa. Teşekkürler Mutlu bey.
    Kaldığı tarih: 16 Eylül 2023
    Musa KO...
  2. Muhteşem villa
    Öncelikle villa sahibi Neslihan Hanım ve eşi Abdullah Bey’e teşekkür ederek başlamak istiyorum. Tesadüfen bir yazlık kiralayıp böylesine muhteşem bir villa ve insanlarla karşılacağım hiç aklıma gelmezdi. Villada her şey eksiksiz ve tertemizdi. Çarşaflar, havlular mis gibiydi. Büyük bahçesi ile insana çok keyif alanı sunuyor. Etrafı çok güzel. 5 gün kaldık ama yetmedi. Sakin huzurlu bir ortamdı. Villa sahiplerinin ilgisi bizi çok mutlu etti. Herkese tavsiye ederim. Huzurlu , sakin bir tatil düşünen herkes mutlaka bu villaya gitsin. Hayatımda geçirdiğim en güzel tatillerden biriydi. Ailecek çok mutlu ayrıldık. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum. İyi ki sizlerle tanıştım. 🥰
    Kaldığı tarih: 2 Eylül 2023
    Gülşen Ak...
  3. Villa karcay
    Tatil için villa Karaçayı tercih ettik ve çok memnun kaldık ev sahibine ayrıca çok teşekkür ederiz ilgililer herhangi bir ihtiyacımız olduğunda yardımcı oluyorlar kendimizi evimizdeki gibi hissettik evde tüm ihtiyaçlarımızı karşılayacak eşyalar mevcut yemek konusunda hiç bir sıkıntı yok hemen evin karşısında restorantları var ayrıca yakında markette var. Çocuklar içinde güzel bir tatil oldu istedikleri gibi eğlendiler Tatil için villa karaçayı tavsiye ederiz Teşekkürler
    Kaldığı tarih: 21 Eylül 2023
    Merve Er...
  4. Teşekkürler
    Herşey çok güzeldi. Ev sahibi Ahmet beye ilgi ve alakası için çok teşekkür ederiz. Gitmeyi düşünen herkese kesinlikle tavsiye ederiz. Seneye yine gitmeyi düşünüyoruz inşallah.
    Kaldığı tarih: 15 Eylül 2023
    Mücayit Sa...
  5. Mükemmel Tatil için Villa Umut Saklıkent
    15 Eylül 2023 Tarihinde Villaya Giriş yaptım. Halil Bey ve Eşi mükemmel insanlar her konuda çok yardımcı oldular. Villada herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş çok temiz bir villa sessiz sakin bir lokasyonda ve Saklıkent Restoranlarına yakın Tekrar Tercih edeceğim ve tüm villa tatili severlere önereceğim bir villa. Güzel tatil için Yazlıkcım ailesine , Halil Abi ve Eşine çok çok Teşekkürler Ediyorum..
    Kaldığı tarih: 18 Eylül 2023
    Murat Kö...
  6. Çocuklu aileler için güzel ev sahibi ilgiliydi girişte direk sezgin bey karşıladı bizi ev temiz çocuklarla vakit geçirebileceğiniz güzel bir yer bız memnun kaldık tekrar teşekkür ederiz
    Kaldığı tarih: 15 Eylül 2023
    Bahadır Sa...
  7. Villa lavinia
    Villa temizdi evde aradığın hersey vardı gocek merkeze 5 dk mesafedeydi çok memnun kaldık
    Kaldığı tarih: 9 Eylül 2023
    Zeynep Şi...
  8. Tatlı dil güler yüz koşulsuz hizmet tereddütsüz memnuniyet.
    Öncelikle tavsiye üzerine gittim ve iyi ki gitmişim villa içi dışı tertemiz villa sahipleri her ihtiyacınızı karşılamak için çaba gösteriyorlar hepsine çok teşekkür ederim. Tatil kısmına gelince markete gezilecek yerlere çok yakın zaten konumları villa sahibi sizlere gönderiyor plaja yarım saat mesafede. Biz Eylül ayının 11 ila 16si arasında kaldık ve gece saat 20.00den 23.00a kadar havuz keyfi yapabildik deniz ihtiyacınızı bile karşılıyor havuzlar tertemiz her gün hatta her saat devirdaim oluyor temiz kalıyor. Villa da kafeterya tarzı villa sahiblerinin yeri var ve kahvaltı gözleme ev yemeklerine bile ulaşabiliyorsunuz. Yani istediginiz çoğu şey elinizin altında. Seneye görüşmek üzere.
    Kaldığı tarih: 11 Eylül 2023
    Tevfik TA...
  9. Tavsiye Ederizzz
    Öncelikle şunu söylemek isterim ki bu yılki tatilimizi Berra palamutta geçirmekten çok memnunduk, muhafazakar bir villaydi bu yüzden aile için ideal bir yer herkese tavsiye ederim ayrıca villa sahibi sezgin beye ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim. Tekrar görüşmek dileğiyle
    Kaldığı tarih: 8 Eylül 2023
    Ali GÖ...
  10. Villa umut
    Biz çok memnun kaldık. İki aile geldik ve çok eğlendik. Villa tertemiz suyu tertemiz odalar heryeri tertemizdi mutfak da odalarda herşey detaylı düşünelerek yapılmış. Sessiz sakın kafa dinlemek isterseniz kesinlikle öneriyorum. Villa sahibi Halil bey ve eşi çok güler yüzlü kibar insanlardı iyiki tanıdık yollarımız kesişti tanıştik. İyiki gelmişiz
    Kaldığı tarih: 11 Eylül 2023
    Çağla Öz...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.