Son gezilenler

Gerçek yorumlar
912 yorum

1. Teşekkürlerimizle
    İlginiz, villanın fotoğraflardan bile daha güzel oluşu, her şeyin sitenizde belirtildigi gibi net bir sekilde ilerleyen kiralama süreci, ev sahiplerinin güler yüzlülüğü ve ilgisi...derken şahane bir tatil oldu bizim için. Çok memnun kaldık. Teşekkürlerimizle.
    Kaldığı tarih: 30 Temmuz 2020
    Gülçin Çe...
  2. Hesaplı ve kaliteli kesinlikle tavsiye ediyorum.
    Herşey dört dörtlük ve çok güzeldi, manzarasına söylenecek hiç birşey yok zaten mükemmel bir manzaraya sahip villa. Resimlerde ne görünüyorsa fazlası var eksiği yok kesinlikle tavsiye ediyorum. Merkezi konumda olması ayrı bi avantaj zaten her türlü market manav kasap benzin istasyonu 10 dakika yürüme mesafesinde. 3 tane plaja yakın olmasıda ayrı bi avantaj. Odaların ve odalarda bulunan malzemelerin temizligide gayet güzeldi. Havuzun temiz ve korunaklı olması, extra olarak cam balkon ile kapanabilir olması gayet güzel düşünülmüş. Çalışan arkadaşların ilgi ve alakaları çok memnun edici. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
    Kaldığı tarih: 26 Temmuz 2020
    Ramazan KA...
  3. Manzara ve Huzur
    Pandemi dolayısı ile ailecek villa tatiline karar verdik. Villa Hestia taş yapısı ile çok şık, bu sebeple sein bir yapı, havuzu yeteri kadar uzun , bahçesi yeterli büyüklükte. 6 kişi çok rahat kalabilir. Mutfak eşyaları tam hazır, mangalı bile var. Her sabah 6 gibi görevli arkadaş gelip havuz temizliğini yapıyor. Benim için önemli olan ise çok sessiz. Alperen bey de misafirleri ile çok ilgili. Düşünmeden gelebilirsiniz zira biz tekrar gelmeyi düşünüyoruz.
    Kaldığı tarih: 19 Temmuz 2020
    Necati Öz...
  4. Villa Kaan
    12-07-2020 ile 19-07-2020 tarihleri arasında 1 hafta villa kanda konaklama yaptık ve beklediğimizin üzerinde bir villa her yönü ile muhteşem son derece temiz ve modern temiz havası ve sakinliği ile keyif aldık. Yazlıkçım firma yetkilisi Süleyman bey İbrahim bey e ilgi ve alakalarına ayrıca villa sahibi İlyas bey in yakın ilgi ve alakasına çok teşekkür ediyor tekrar aynı yerde tatil yapmayı planlıyoruz.
    Kaldığı tarih: 12 Temmuz 2020
    Harun
  5. Konum guzel
    Kesinlikle pisti gidince koltuk yüzlerini yıkamak zorunda kaldık gerçekten resmen temizlik yaptık çıkarken de bunu ilettik ama kimsenin umurunda değil nasılsa müşteri geliyor diye vede bukadar hasas bir hastalık varken
    Kaldığı tarih: 13 Temmuz 2020
    Meral Yı...
    Yazlıkcımın cevabı

Merhaba,

Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederiz.

Bir önceki müşterimizin yorumundan görebileceğiniz üzere bu villamız ve villa sahibi temizlik konusunda çok güvenilir olup, daha önce bu villamızın temizliği hakkında hiç bir şikayet almamıştık. Tabii ki, bu villamızda böyle bir şey daha ilk kez olsa da imkansız değil.

Şikayetinizi çıkış yaparken değil de fark ettiğiniz gibi yapsaydınız Yazlıkcım olarak bu konuyu maximum 1-2 saat içinde çözüme ulaştırabilirdik. Fakat çıkış yaparken belirttiğinizden dolayı yaptığımız işlemler sadece villa sahibi ve temizlikçi arkadaşlarla alakalı olabildi.

Çıkış yapmanızdan sonra sizin için yapabileceğimiz bir şey olmadığından dolayı Yazlıkcım olarak sizden çok özür diler, gerekli işlemlerin villa sahibiyle yapıldığını da belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,
    Yazlıkcım

6. Mira
    Herşey için teşekkürler 10 numara 5 yıldız düşünülmeden başka fiyat araştırılmasına girilmeden gözü kapalı gidilecek bir tatil 3 aile tatil yaptık gerek konum gerek temizlik evin güzelliği yatakların rahatlığı eleştirecek inanın birşey bulamadım
    Kaldığı tarih: 12 Temmuz 2020
    Fatma
  7. Çok güzeldi
    Çok güzeldi teşekkür ederiz çok iyi ilgilendiniz.
    Kaldığı tarih: 7 Temmuz 2020
    Mahmut Tu...
  8. Çok güzeldi:)
    Öncelikle villa gerçekten çok güzel dizayn edilmişti. Ailecek çok beğendik. Eşyalar ve ev tertemizdi. Kullanıma elverişliydi yok yoktu. Bulunduğu yer dolayısıyla çok güzel temiz bir havası vardı. Gösterilen ilgiden de çok memnun kaldık:) Bir dahaki tatilimizde kuzenlerimi de alıp geleceğim. Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.
    Kaldığı tarih: 13 Temmuz 2020
    Remzi Bü...
  9. Keyifli Tatil
    Konumu, manzarası, villanın özellikleri kısacası her şeyiyle çok güzel bir tatil geçirdik. Yazlıkçım ailesine çok teşekkür ederiz.
    Kaldığı tarih: 6 Temmuz 2020
    Tolga Ya...
  10. Villa Çamlı'da tatil çok güzeldi.
    Villa Çamlıda 2020 temmuz başında 1 hafta ailece konakladık. İlk başta siteden villayı seçerken resimlerinden çok beğenmiş ve gerçekte de böylemidir diye açıkçası biraz düşünerek gitmiştik. Ancak kaygılarımızın yersiz olduğunu anladık. Çok güzel bir villa. Çok ferah. Tüm odalarında klima var. Odalarda TV mevcut. Mutfakta eksik yok. Havuzu zaten efsane. Özellikle 11 m. olduğu için seçmiştik. Yüzmek ayrı bir keyifti. Bahçesinde mangal yaptık. Her gün mangal, havuz ve çevresi temizlendi. Havuzda güneşin batışını izlemek çok keyifliydi. Çocuklar da bayıldılar. Mutfağı banyoları balkonu herşeyi çok güzeldi. Civardaki marketler eve her türlü isteğinizi getiriyor. Yemek de söylenebiliyor. Yakında kahvaltı ve lokantalar da var. Havlular, yastıklar, çarşaflar evin temizliği çok özenliydi. Firma yetkilisi Süleyman bey rezervasyondan itibaren çok ilgilendi ve her türlü sorumuzu sabırla yanıtladı, ufak tefek sorunları halletti. Hediye kahvaltısı da süperdi. Yaman Osmanlı Kahvesi adlı Kalkan'daki cafede çok güzel bir kalvaltı yaptık. Araçla gittiğimiz ve baştan Kalkan'a 9 km mesafede olduğunu bildiğimiz için denize uzaklık da sorun olmadı. Civarda kaputaş plajı, patara plajı çok hoşumuza gitti. Kalkan ve Kaş'ı gezmek güzeldi. Villaya 90 km olduğu için Fethiye Ölüdenize de günü birlik gidip gelebildik. Üzümlü köyünde güzel bir villa. Mahremiyet ve güvenlik açısından da hiçbir sorun yaşamadık. Biz Villa çamlıdan çok memnun kaldık. Sakin bir yerde tatil yapmak isteyenlere kesinlikle öneririz.
    Kaldığı tarih: 5 Temmuz 2020
    Mehmet Gö...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.