Son gezilenler

Gerçek yorumlar
912 yorum

1. VİLLA BUĞLEM PALAMUT
    Sezgin bey ve ailesine burdan teşekkürlerimi sunuyorum çok güzel bir tatil senesi yaşattıkları için gerçekten çok güzel ve temiz bir villada konaklamamızı sağladılar güler yüzleri ve sıcak kalpleri ile bizleri çok mutlu ettiler bizlere çok yardımcı oldular kendilerine çok teşekkür ederiz
    Kaldığı tarih: 10 Eylül 2023
    Çağrı Da...
  2. Ev sahibi Sezgin bey çok kibar ve ilgili biri. Villada temiz ve korunaklıydı. Her odada ayrı klima ve çocuk için oyun alanı olması bizim için ayrı avantajdı.Biz çok memnun kaldık. İnşallah tekrardan geleceğiz.
    Kaldığı tarih: 11 Eylül 2023
    Deniz Öz...
  3. Eylülde Villa Elis Tatili
    Öncelikle Yazlıkcım sitesine ve çalışanlarına teşekkür ederim, güvenle tercih edebilirsiniz, her şey anlatıldığı gibi sıkıntısız şekilde geçti. Villaya gelecek olursak artıları çok fazla, tek eksi diyebileceğim yanı, Eylül 2023 başında gittiğimiz için de olabilir, rüzgarlı olmasıydı, villa tepede yer alıyor, bu yüzden de beklenilenden daha fazla rüzgarlı ve serin olabiliyor, suyu da. Onun dışında her şey harikaydı, kendi eviniz gibi, aradığınız her şey evde mevcut, küçük ev aletleri, mutfak eşyaları vb. Havuz biraz serindi gittiğimiz dönemde, ama deniz de çok yakın, 14 km yakınındaki Patara plajını tercih edebilirsiniz, hem kumu çok güzel hem de deniz sığ, özellikle yüzme bilmeyenler için 50 mt kadar gittikten sonra su boyunuzu aşıyor, plaja giriş müze kart ile ücretsiz, şezlong ve şemsiye 100er TL, yakınlardaki kekova turu ve saklıkent de muhakkak değerlendirilmeli. Villamız ile ilgilenen Hakan'a da çok teşekkürler.
    Kaldığı tarih: 2 Eylül 2023
    Meral Öz...
  4. TATİL
    Bu yıl 4.kez villa tatili yaptık,en rahat ettiğimiz evimizin konforunda bir villaydı,ev sahibi bilal bey ve oğlu velican bey her ihtiyacımız için yanımızda oldular,bize tazecik yumurta ve ekmek ikram ettiler,1 hafta nasıl geçti anlamadık,teşekkürler
    Kaldığı tarih: 4 Eylül 2023
    Metin Öz...
  5. Mükemmel
    3-11 eylül 2023 tarihlerinde villayı kullandık şuana kadarki en güzel tatillerden birini yaşadık villa çok kullanışlı temiz ve kaliteli yapılmış 2 aile çok keyif aldık villa sahibi metin bey çok ilgili her konuda zaman fark etmeden yardımcı oldu girişteki incir ağacının incirleri çok lezzetli :) :) Öztürk ve Kayış ailesi olarak çok memnun kaldık seneye tekrar düşünüyoruz.
    Kaldığı tarih: 4 Eylül 2023
    Talip Öz...
  6. Dört gece kaldığımız villada çok güzel bir tatil geçirdik villada aradığınız herşey mevcut havuzu çok güzel ve temiz tam dinlenmelik bir yer ses gürültü yok sahibi Orhan bey e çok teşekkür ediyorum her sabah taze ekmek bırakıp havuzu temizleyip çöpünüzü alıp gidiyor gitmeyi düşünenlere tavsiye ederim
    Fedai BA...
  7. ÇOK GÜZEL VİLLA
    İlk günden son güne kadar hatta geri döndüğümüzde bile arayıp soran,CANPULAT Ailesine teşekkürlerimi sunarım.Her sabah Ekmek Getirdiğiniz için Orhan beye ayrıca teşekkür ediyorum.Kesinlikle pişman olmuycagınız bir tatil istiyorsanız çekinmeden tedirgin olmadan tavsiye ediyorum. çok sıcak bir karşılaşma oldu ve istediğimiz gezebilecek olduğunuz yerlere çok rahat bir şekilde ulaşım sağlayabilirsiniz.Patara kum tepesi Saklıkent Gizli kent Kaş Kalkan Fethiye Heryere gidebildik heryere yakın bir yer fotoğraflar da ne görüyorsanız aynı şekilde içiniz rahat edebilir sofra bezinden mangal maşasına hepsi mevcut temizlik olarak tertemiz kendi evinizdeki gibi hissebilceginiz bir yer herşey için çok teşekkür ederiz.Tekrar görüşmek dileğiyle...TEŞEKKÜRLER CANPULAT AİLESİ
    Kaldığı tarih: 12 Eylül 2023
    HARUN Ba...
  8. Villa Özerhan
    Gerek villanin temizliği gerekse ilgisi için Okan beye çok teşekkür ediyorum. Tatil yapacaklar için villa çok iyi konumda. Antik kentlere, plaja ve gezilecek yerlere arabayla gayet yakın mesafede.Okan bey her şeyle en ince ayrıntısına kadar ilgilenip bilgilendiriyor. Seneye tekrar gelmeyi düşünüyoruz ve ilk tercihimiz burası olacak kesinlikle.Her şey için teşekkürler.
    Kaldığı tarih: 7 Eylül 2023
    ONUR KA...
  9. Sahra
    Resimde ne görüyorsanız o eksiği yok. Kesinlikle memnun kalırsınız.
    Kaldığı tarih: 2 Eylül 2023
    Tuncay Ya...
  10. Güzel ve sakin
    Villa temizdi tam kafa dinlemek isteyenler için biz 2 çocuklu aile olarak gittik rahat ettik Patara plajına girdik Saklıkent gizlikent selalerine gittik Hepsi ortalama araba ile yarımşar saat
    Kaldığı tarih: 5 Eylül 2023
    Emel Bi...

SAĞLIĞINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ

Yazlıkcım olarak, 2020 yılı içerisinde tüm dünyayı etkisi altına alan Korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında, ilk günden bu güne, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ediyoruz. Bu dönemde siz değerli misafirlerimizin Korona virüs salgınından uzak izole bir tatil keyfi yaşamasını sağlamak için çalışanlarımızın ve villalarımızın güvenliğini, sağlığını en üst düzeyde koruyacak gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

YAZLIKCIM İLE YAPACAĞINIZ TATİLİNİZDE NEREDEYSE EVİNİZDE OLDUĞUNUZ KADAR RAHAT HİSSETMENİZİ SAĞLAYABİLECEK ŞEYLERDEN BAZILARI…

Yazlıkcım olarak, Dünya Sağlık Örgütü ve T.C. Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere, tüm yetkili mercileri dikkatle takip ederek tatilden beklentilerinizi tam anlamıyla 100’de 100 memnuniyet misyonumuzla karşılayamaya devam etmekteyiz.